Poštovani autori, sudionici i prijatelji međunarodne konferencije CECIIS 2025, sa zadovoljstvom vas obavještavamo da je otvoren sustav za registraciju na konferenciju. Ne propustite Early Bird registraciju dostupnu do 31. kolovoza 2025.
Što fakulteti trebaju raditi danas da budu relevantni i sutra? U obrazovnom kontekstu koji se iz dana u dan mijenja, posebice pod utjecajem rapidnog razvoja umjetne inteligencije, važno je studentima omogućiti aktivno učenje, a nastavnicima pružiti pomoć u dizajnu učenja. Suvremene tehnologije u tome su neizostavne, ali je ključno čovjeka uvijek stavljati ispred tehnologije.
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike objavljuje poništenje natječaja raspisanog 6. lipnja 2025. godine (NN 87/25) za radno mjesto ISTRAŽIVAČ/STRUČNJAK – 1 IZVRŠITELJ na projektu „AppAI - Automatizacija poslovnih procesa pokretana umjetnom inteligencijom“ i ponovnu objavu natječaja za radno mjesto ISTRAŽIVAČ/STRUČNJAK – 1 IZVRŠITELJ na projektu „AppAI - Automatizacija poslovnih procesa pokretana umjetnom inteligencijom“.
O budućnosti umjetne inteligencije u obrazovanju raspravljalo je stotinjak stručnjaka. Od 30. lipnja do 2. srpnja 2025. održano je nekoliko događanja u sklopu projekata Erasmus+ Innovating Learning Design in Higher Education (iLed) i HRZZ Trustworthy Learning Analytics and AI for Sound Learning Design (TRUELA).
Konferencija Dizajn učenja u vrijeme umjetne inteligencije, koja je ujedno i završna konferencija Erasmus+ projekta Innovating Learning Design in Higher Education (iLed), održat će se u utorak 1. srpnja 2025. na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu (dvorana Miroslav Čačković, Šalata 3).
Fakultet organizacije i informatike kao sastavnica Sveučilišta u Zagrebu ponovno je potvrdio da je predvodnik u području međunarodne suradnje i inovacija u visokom obrazovanju. Tim nastavnica i znanstvenica, čija je voditeljica prof. dr. sc. Violeta Vidaček Hainš sa suradnicama prof. dr. sc. Marinom Klačmer Čalopa, dr. sc. socio. Antonelom Devčić i dr. sc. socio. Karolinom Kokot, dobitnice su međunarodne Profformance nagrade za izvrsnost u nastavi u kategoriji internacionalizacije visokoškolskih studijskih programa.
Na Sveučilištu u Zagrebu Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu, od 21. do 23. svibnja 2025. godine održani su sedamnaesti Dani međunarodne suradnje – FOI International Days 2025, pod temom “International Horizons: Bridging Minds, Changing Lives!”, koja je istaknula transformativnu moć studentske mobilnosti na osobni, akademski i profesionalni razvoj.
Kako digitalne tehnologije mijenjaju obrazovanje i znanstveno istraživanje? Kako osigurati ravnotežu između tehnoloških inovacija i ljudskog pristupa učenju i radu? O ovim temama raspravljalo se na konferenciji Dani e-infrastrukture Srce DEI 2025, koja je 26. i 27. ožujka okupila stručnjake iz akademske i istraživačke zajednice. Svoj doprinos konferenciji dali su i znanstvenici i istraživači s Fakulteta organizacije i informatike (FOI), koji su predvodili rasprave i radionice o inovativnim pedagoškim pristupima, otvorenoj znanosti i primjeni umjetne inteligencije.
Trideset i šesta međunarodna znanstvena konferencija u organizaciji Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta organizacije i informatike 'Central European Conference on Information and Intelligent Systems' (CECIIS 2025) okuplja istraživače, akademike i stručnjake na FOI-ju u Varaždinu kako bi predstavili znanstveno-istraživačke rezultate vezane uz ovogodišnju temu konferencije, a to su disruptivne tehnologije kao jedan od ključnih pokretača inovacija. Ovogodišnja tema naziva "Designing Innovation through Productive Disruptions" naglašava moć inovacija vođenih promjenama te njihov utjecaj na znanost, razvoj tehnologije i društvo.
Od 12. do 14. veljače 2025. na partnerskim ustanovama na Šri Lanki održan je početni (kick-off) sastanak Erasmus+ projekta DIGITAsia – Digital Transformation of Asian Higher Education, koji Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike (FOI) koordinira pod vodstvom prof. dr. sc. Igora Balabana. Ovaj trogodišnji projekt traje do 31. listopada 2027. i financiran je iznosom od 719.634 eura s temeljnim ciljem da unaprijedi obrazovne sustave u Maldivima, Šri Lanki i Maleziji kroz digitalnu transformaciju i primjenu Obrazovanja 5.0.