Skip to content Skip to navigation

Započela 36. međunarodna znanstvena konferencija CECIIS 2025

U srijedu, 17. rujna 2025. je započela CECIIS 2025 – Central European Conference on Information and Intelligent Systems u Varaždinu! Sve do 19. rujna, uz mogućnost online sudjelovanja, konferencija će okupiti znanstvenike, stručnjake i studente iz cijelog svijeta na raspravi o najnovijim inovacijama u području informacijskih i inteligentnih sustava. 

Ove godine slavimo 36 godina CECIIS konferencije, posvećene informacijskim i inteligentnim sustavima. Glavna tema konferencije je "Designing innovation through productive disruptions".

U okviru konferencije očekuju vas inspirativna pozvana predavanja:

  • Prof. Julius Georgiou, Ph.D., na temu "Pushing the Boundaries of Modern Key-Enabling Technologies from Research to Innovation".

  • Prof. Dr. Ing. Dennis Kolberg, Ph. D., na temu "Approaches in software startups to foster innovative products".

Također, pripremljena je i panel diskusija na temu "Smart industry Way Forward”, kao i niz drugih zanimljivih događanja.

Ove godine na konferenciji će biti predstavljeno čak 86 prihvaćenih znanstvenih radova u 11 sekcija, ukupno 229 različitih autora iz 21 zemlje svijeta. Na konferenciji se čekuje više od 100 domaćih i međunarodnih sudionika, kako uživo tako i online.

I ove godine 15. Studentska online i posterska sekcija CECIIS 2025 okuplja veliki broj studenata iz različitih zemalja.

REGISTRACIJA SUDIONIKA

Sustav za registraciju na konferenciju je otvoren! Registraciju na konferenciju izvršite putem našeg FOI events sustava. Ovisno o tome sudjelujete li na konferenciji uživo ili online, odaberite odgovarajuću poveznicu za registraciju:

Registracija se sastoji od dva koraka koji se razlikuju ovisno o odabranom načinu plaćanja. Dostupni načini plaćanja su: kreditna kartica (preporučeno za sve sudionike) i bankovna transakcija.

VAŽNA NAPOMENA: Molimo vas da pažljivo pročitate korake registracije i opcije kotizacija za različite vrste sudionika na ovoj poveznici.

Nakon što izvršite uplatu, potrebno je potvrdu o uplati proslijediti na racunovodstvo@foi.unizg.hr kako biste zaprimili službenu potvrdu i time dovršili svoju registraciju. Imajte na umu da je Vaše sudjelovanje potvrđeno tek nakon uplate kotizacije i ispunjavanja obrasca za registraciju. Podaci o plaćanju i uvjetima plaćanja dostupni su ovdje.

PROGRAM KONFERENCIJE 

Vidimo se uskoro u Varaždinu!