Fakultet organizacije i informatike je u srijedu, 18. prosinca 2024., svečano obilježio svoju 50. obljetnicu osnutka i 62 godine postojanja. Svečana sjednica održana je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Varaždinu, gdje se okupila šira FOI zajednica, uključujući zaposlenike, studente, partnere i prijatelje Fakulteta.
U četvrtak i petak, 12. i 13. prosinca 2024. godine, održan je početni sastanak Erasmus + projekta My Robot, My LearnMate, koji okuplja stručnjake iz različitih područja s ciljem razvoja inovativnih rješenja za primjenu humanoidnih robota u obrazovnim procesima. Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike (FOI) sudjeluje u projektu kao jedan od ključnih partnera, pod vodstvom prof. dr. sc. Igora Balabana, čime doprinosi osnaživanju interdisciplinarne suradnje i inovacija u obrazovanju
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike svake godine aktivno širi svoju partnersku mrežu međunarodnih sveučilišta. Za akademsku godinu 2025./26. do 2028./29. Fakultet je, uz već postojeća partnerstva, sklopio još tri nova bilateralna sporazuma s prestižnim sveučilištima u Češkoj, Francuskoj i Litvi.
Sveučilište u Zagrebu Fakultet organizacije i informatike sklopio je strateški sporazum s Vesna Venture Capital-om, prvim deeptech fondom s komponentom tech transfera u srednjoj i istočnoj Europi. Sporazum su potpisali dekanica FOI-ja prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa i generalni partner za Hrvatsku u Vesna Venture Capitalu Srđa Iveković, uz prisustvo voditeljice projekta Regionalnog centra za predinkubaciju u pametnoj industriji, prof. dr. sc. Nine Begičević Ređep.
U Kuvajtu je 5. i 6. studenog 2024. u održana konferencija pod nazivom Transforming Education: Opportunities and Challenges to Enhance the Future of Education in the Gulf Countries u organizaciji GASERC-a (Gulf Arab States Education Institut), kojeg su osnovali i podržavaju zemlje Perzijskog zaljeva: Ujedinjeni Arapski Emirati, Bahrein, Jemen, Kuvajt, Saudijska Arabija, Oman i Katar. Na konferenciji je u okruglom stolu na temu transformacije obrazovanja sudjelovala i prof. dr. sc. Blaženka Divjak, koja je održala i pozvano predavanje na temu 'Reimagining Education: What is the Role of Humans in the Era of AI?’.
U ponedjeljak, 28. listopada 2024. godine održat će se završna online konferencija ARCII projekta – Kampanja podizanja razine svijesti o zaštiti podataka za male i srednje poduzetnike. Glavni rezultat projekta je internetski alat Olivia koji može koristiti voditeljima i izvršiteljima obrade diljem EU.
AI & Gaming EDIH (European Digital Innovation Hub) je jedan od četiri EDIH-a u Hrvatskoj i dio je mreže koju čini 151 Europski digitalni inovacijski hub. Ovaj projekt je dio inicijative Europske komisije za oblikovanje i ubrzavanje digitalne transformacije europskog društva i gospodarstva, za što je uspostavljen program Digital Europe, vrijedan više od 7,5 milijardi eura.
Od 18. do 20. rujna 2024. u okviru konferencije CECIIS na FOI-ju u Varaždinu održano je nekoliko aktivnosti u sklopu projekta Vjerodostojna analitika učenja i umjetna inteligencija za smislen dizajn učenja (TRUELA).
Ministar regionalnoga razvoja i fondova EU, Šime Erlić, posjetio je Varaždin te održao radni sastanak s gradonačelnikom Nevenom Bosiljem i ostalim sudionicima na temu strateških projekata Urbanog područja Varaždin. Jedan od ključnih projekata je Regionalni centar za predinkubaciju u pametnoj industriji, koji će se graditi uz Vilu Oršić u samom centru Varaždina, pod vodstvom Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta organizacije i informatike. Lokaciju su zajedno s ministrom i gradonačelnikom obišle i dekanica FOI-ja prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa i voditeljica projekta Regionalnog centra prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep.
U okviru 35. jubilarne međunarodne konferencije Central European Conference on Information and Intelligent Systems (CECIIS), koja se održava u Varaždinu, organizirani su radni sastanak i radionica projekta Hrvatske zaklade za znanost pod nazivom „HELA – Improving HEI maturity to implement learning analytics“ (Podizanje zrelosti visokih učilišta za implementaciju analitika učenja).