Znamo da početak studentskog života može ponekad biti težak i izazovan stoga smo s namjerom da vam što više olakšamo upise u studijske programe koji počinju u novoj akademskoj godini 2022./2023. pripremili nekoliko jednostavnih uputa.
Upis u 1. godinu studija biti će proveden isključivo online, a sve informacije koje su vam bitne sadržane su u sljedećem tekstu. Molimo vas da upute proučite detaljno i s razumijevanjem kako bi si olakšali i učinili postupak upisa što jednostavnijim i bržim.
Sam postupak bit će detaljno opisan i u samoj aplikaciji za upis.
Na koji način će se provoditi upisi u novu akademsku godinu?
Upis u 1. godinu biti će proveden isključivo ONLINE putem aplikacije FOI Upisi: upisi.foi.hr, a upis je moguć putem osobnog računala, pametnog telefona ili tableta.
Sustav online prijave na 1. godinu odnosi se na studijske programe: Informacijski i poslovni sustavi, Ekonomika poduzetništva, Informacijske tehnologije i digitalizacija poslovanja.
Prije nego krenete s postupkom upisa u aplikaciji, savjetujemo vam da na sljedećoj poveznici: https://www.foi.unizg.hr/hr/upisi/upisi-preddiplomski proučite sve informacije vezane uz studijske programe, uvjete, kvote i postupak upisa.
S kojim datumom kreću upisi u 1. godinu studijskih programa?
Sustav otvaramo u utorak, 19. srpnja u 8:00 sati. Sustav za online prijave bit će otvoren 24 sata svakoga dana sve do petka, 22. srpnja u 15:00 sati.
Što od dokumentacije moram imati spremno prije upisa?
- Vlastitu fotografiju u digitalnom obliku na uređaju s kojeg ćete se prijaviti
- Fotografiju osobne iskaznice u digitalnom obliku na uređaju s kojeg ćete se prijaviti
- Fotografiju vlastoručnog potpisa
- Ako se odlučite na online plaćanje, pripremite i kreditnu karticu za uplatu upisnog paketa (za redovite studente) ili upisnog paketa i školarine (za izvanredne studente, redovite studente s plaćanjem, studente izvan EU).
Kako se obavlja plaćanje?
Plaćanje je moguće obaviti kreditnom karticom ili bankovnom transakcijom. U slučaju bankovne transakcije sustav će vam ispisati uputu o plaćanju, zapamtiti sve vaše prethodno unesene podatke te ćete nakon što priložite dokaz o izvršenoj uplati dovršiti svoju prijavu. Moguća je i otplata troškova studiranja na rate za iznose veće od 3.000,00 HRK, a sve informacije o troškovima i načinima otplate možete pronaći u Troškovniku.
Što nakon ispunjavanja Zahtjeva u aplikaciji?
Vaš Zahtjev za upis koji ćete predati online unutar aplikacije će obraditi Studentska referada te će vas u sljedećih 48 sati obavijestiti o statusu vašeg zahtjeva putem SMS poruke i porukom u pretincu na upisi.foi.hr.
Nakon što dobijete poruku da je vaš zahtjev odobren potrebno je:
- Iz sustava preuzeti Ugovor o studiranju
- Isprintati i potpisati Ugovor o studiranju te ga poslati poštom na Fakultet organizacije i informatike (Fakultet organizacije i informatike, Pavlinska 2, 42000 Varaždin)
- Klikom na suglasnost u sustavu potvrdite svoju obvezu da ćete navedene dokumente poslati poštom
- Ugovor o studiranju, original Svjedodžbe ili Potvrde državne mature poslati poštom na FOI u roku koji je naveden u aplikaciji (dokumenti će vam biti vraćeni na adresu prebivališta tijekom rujna)
Time će vaš proces upisa biti uspješno završen!
SMS porukom bit ćete obaviješteni o uspješnom upisu i primiti uputu o preuzimanju Paketa dobrodošlice za brucoše koji osim praktičnih uputa sadrži i korisničke podatke za studente u obrazovnom sustavu RH.
Što ako smo ranije zatražili smještaj u studentskom domu?
FOI Studentska referada će za vas pripremiti i ovjeriti Obrazac B1 i dostaviti ga Studentskom domu.
Upise provodimo sukladno Natječaju Sveučilišta u Zagrebu za upis studenata u prvu godinu studija.
Želimo vam sretne upise i uspješnu akademsku godinu!