Zadatak ovogodišnjeg natjecanje bio je osmisliti cjelokupno poslovno rješenje, uključujući i kombinirajući nove tehnologije AR-a, VR-a, AI i Metaversa, kroz šest zadanih ključnih kriterija u skladu s misijom ovog multinacionalnog branda. Nakon što su uspješno prošli online prijave u kojima su sudjelovala 62 tima, plasirali su se u regionalno finale, a zajedno s devet drugih timova iz Hrvatske i Srbije u Zagrebu su prezentirali svoja rješenja i osvojili visoko 2. mjesto!
Kažu kako im je ovo bilo prvo case study natjecanje te da su dobili još jedno odlično novo iskustvo, stvorili nova poznanstva i dobro se zabavili.
'Kod rješavanja problema za projekt, došli smo do nekoliko različitih ideja, ali trebalo je uskladiti Andrijino i Eugenovo IT znanje te Lucijinu kreativnost i poznavanje beauty proizvoda. Najveći izazov bio je spojiti zadane komponente s beauty svijetom, ali tako da bude potpuno nova ideja na tržištu. Ideju je trebalo prezentirati vrlo jasno i detaljno, kako bi žiri dobio što bolji uvid u razvoj i implementaciju projekta unutar kompanije. Ostali timovi su također imali dobre ideje i čestitamo pobjednicima! Zadovoljni smo iskustvom i svojim rezultatom - pokazali smo samouvjerenost, a dojmovi žirija su bili izuzetno pozitivni '- poručili su nam članovi FOI tima.
Čestitke ekipi na odličnom rezultatu!