Skip to content Skip to navigation

Promocija sveučilišnog udžbenika Poslovno odlučivanje

Promocija sveučilišnog udžbenika Poslovno odlučivanje, autora P. Sikavice, T. Hunjaka, N. Begičević Ređep i T. Hernausa, održana je 24.11.2014. u 12:00 sati na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Knjigu su predstavili predsjednik Uprave Školske knjige dr.Žužul, dekan Ekonomskog fakulteta prof.dr.sc.Žager, te recenzenti uvaženi profesori prof.dr.sc.Žugaj i prof.dr.sc.Srića.

Važnost i ulogu sveučilišnog udžbenika kao i osobne doživljaje vezano uz knjigu, iznijeli su autori knjige doc.dr.sc. Nina Begičević Ređep s Fakulteta organizacije i informatike, doc.dr.sc. Tomislav Hernaus s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tihomir Hunjak s Fakulteta organizacije i informatike i prof.dr.sc. Pere Sikavica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.

Knjiga je namijenjena ponajprije studentima, no ona je i korisno štivo i menadžerima svih razina u svim organizacijama pri donošenju odluka.

Pored utvrđivanja osnova poslovnog odlučivanja, prikazane su teorije i čimbenici odlučivanja. Detaljno je objašnjen i proces odlučivanja, uključujući i proaktivni pristup odlučivanju. Posebno su obrađeni organizacijski i psihološki aspekti odlučivanja, a vrlo detaljno su opisane i metode odlučivanja te sustavi za potporu odlučivanju. Udžbenik je prožet novim, suvremenim pristupom izučavanju problema odlučivanja, koji se temelji na sinergiji ekonomskih znanja te znanja iz matematike i informatike.

Knjiga je strukturirana u deset poglavlja, u kojima se na 569 stranica obrađuju svi relevantni aspekti teorije i prakse donošenja odluka.

Detaljnije o sadržaju knjige i cjeloviti tekst drugog poglavlja (Teorije odlučivanja) možete vidjeti na sljedećem linku: SADRŽAJ I DRUGO POGLAVLJE KNJIGE.

Promocija knjige održat će se i u Varaždinu na Fakultetu organizacije i informatike 17.12.2014. u 12:00 sati.

U nastavku možete pogledati slike s promocije udžbenika:

Korica knjige