Važnost i ulogu sveučilišnog udžbenika kao i osobne doživljaje vezano uz knjigu, iznijeli su autori knjige doc.dr.sc. Nina Begičević Ređep s Fakulteta organizacije i informatike, doc.dr.sc. Tomislav Hernaus s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, prof.dr.sc. Tihomir Hunjak s Fakulteta organizacije i informatike i prof.dr.sc. Pere Sikavica s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Knjiga je namijenjena ponajprije studentima, no ona je i korisno štivo i menadžerima svih razina u svim organizacijama pri donošenju odluka.
Pored utvrđivanja osnova poslovnog odlučivanja, prikazane su teorije i čimbenici odlučivanja. Detaljno je objašnjen i proces odlučivanja, uključujući i proaktivni pristup odlučivanju. Posebno su obrađeni organizacijski i psihološki aspekti odlučivanja, a vrlo detaljno su opisane i metode odlučivanja te sustavi za potporu odlučivanju. Udžbenik je prožet novim, suvremenim pristupom izučavanju problema odlučivanja, koji se temelji na sinergiji ekonomskih znanja te znanja iz matematike i informatike.
Knjiga je strukturirana u deset poglavlja, u kojima se na 569 stranica obrađuju svi relevantni aspekti teorije i prakse donošenja odluka.
Detaljnije o sadržaju knjige i cjeloviti tekst drugog poglavlja (Teorije odlučivanja) možete vidjeti na sljedećem linku: SADRŽAJ I DRUGO POGLAVLJE KNJIGE.
Promocija knjige održat će se i u Varaždinu na Fakultetu organizacije i informatike 17.12.2014. u 12:00 sati.
U nastavku možete pogledati slike s promocije udžbenika:
