Studenti su tako za ovaj sajam, u timu od troje ili četvero studenata, osmišljavanjem i stvaranjem proizvoda stvorili vrijednost, dok je sredstvo prometa i plaćanja bila valuta posebno osmišljena za tu prigodu. Naime, u suradnji s timom izv. prof. dr. sc. Zlatka Stapića za tu prigodu osmišljena je posebna aplikacija „Trade Fair“, kroz koju su kupci mogli doći do željenog proizvoda. Studenti su u aplikaciji kreirali profil svojeg poduzeća ili OPG-a, zatim su unijeli svoje proizvode, a kupci su odabirom željenih proizvoda studentima iste platili unošenjem koda za kupnju. Na taj način su studenti ekonomskog usmjerenja mogli unaprijediti svoja tehnička znanja i informatičke vještine. Naime, sinergija informatičkih i ekonomskih znanja te poslovnih vještina ključ su interdisciplinarnosti koja čini studijske programe FOI-ja jedinstvenima i prepoznatljivima u domeni visokoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj.
Sudjelovanje na sajmu jedna je od aktivnosti kojom studenti stječu potrebne bodove za polaganje predmeta. Boduju se inovativnost i kvaliteta proizvoda, uređenje prodajnog mjesta, prodajne vještine te ostvareni prihod, a u tome ih ocjenjuju tzv. tajni kupci.
Na sajmu je sudjelovalo 60- ak studenata, koji su predstavili 20-ak poduzetničkih ideja i proizvoda. Kroz proces osmišljavanja, stvaranja i postavljanja proizvoda "na tržište" studente su usmjeravale prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, doc. dr. sc. Irena Konecki, doc. dr. sc. Kristina Detelj i dr. sc. Tamara Šmaguc.
Kao što se može vidjeti iz fotogalerije, studenti su i ove godine bili marljivi i kreativni…