Radi se o projektu koji već niz godina, uz potporu nastavnika na predmetu Poduzetnički pothvat na 3. godini Prijediplomskog studija Ekonomika poduzetništva, organiziraju studenti s ciljem simulacije stvarnog poslovanja, pri čemu sami pribavljaju inpute za proizvodnju, organiziraju i realiziraju proizvodni proces, definiraju cjenovnu strategiju te na posljetku jačaju svoje prodajne vještine. Uz sve to, u suradnji s kolegama s Prijediplomskog studija Informacijski i poslovni sustavi koriste aplikaciju koja kupcima služi da dođu do željenog proizvoda. Ovakav sajam, kao simulacija stvarnog poslovnog okruženja, ističe sposobnost naših studenata u povezivanju ekonomskih i informatičkih znanja, dok ujedno razvija i njihov poduzetnički duh – ističe dekanica Fakulteta prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, koja zajedno s profesoricama izv. prof. dr. sc. Irenom Konecki, izv. prof. dr. sc. Kristinom Detelj, dr. sc. Tamarom Šmaguc i asistenticom Ivonom Kocijan, usmjerava studente kroz proces osmišljavanja, stvaranja i postavljanja proizvoda "na tržište". Mentorice su članice Laboratorija za poduzetništvo FOI-ja, koji ima za cilj pokretanje poduzetničke inicijative i usmjeravanje studenata na razvoj vlastitog poduzetničkog pothvata (startup) i općenito poduzetničko djelovanje u razvoju karijere.
Koristi se studentska aplikacija za prodaju i kupnju studentskih proizvoda koju su osmislili studenti informatike na FOI-ju
Studenti su tako za ovaj sajam, u timu od troje ili četvero studenata, osmišljavanjem i stvaranjem proizvoda stvorili vrijednost, dok je sredstvo prometa i plaćanja bila valuta FOI POP posebno osmišljena za tu prigodu. Naime, u suradnji s timom izv. prof. dr. sc. Zlatka Stapića iz Laboratorija za primijenjeno softversko inženjerstvo FOI-ja, za tu prigodu osmišljena je posebna aplikacija , kroz koju su kupci mogli doći do željenog proizvoda. Članovi Laboratorija za primijenjeno softversko inženjerstvo pripremili su verziju aplikacije koja je građena za više platformi i koju smo testirali i ove godine. Studenti su u aplikaciji kreirali profil svojeg poduzeća ili OPG-a, zatim su unijeli svoje proizvode, a kupci su odabirom željenih proizvoda studentima iste platili skeniranjem QR koda ili unošenjem koda za kupnju. Na taj način su studenti ekonomskog usmjerenja mogli unaprijediti svoja tehnička znanja i informatičke vještine.
Sudjelovanje na sajmu jedna je od aktivnosti kojom studenti stječu potrebne bodove za polaganje predmeta. Boduju se inovativnost i kvaliteta proizvoda, uređenje prodajnog mjesta, prodajne vještine te ostvareni prihod, a u tome ih ocjenjuju tzv. tajni kupci. Koliko su studenti bili kreativni i ove godine, pogledajte u fotogaleriji…