Skip to content Skip to navigation

FOI u programu 14. tjedna Srca - održan panel o ulozi uprava u oblikovanju visokog obrazovanja u post-digitalno doba

Objavljeno: 10.10.2025

U sklopu 14. tjedna Centra za e-učenje Srca, koji se održava od 6. do 10. listopada 2025. u online okruženju, u petak, 10. listopada održan je panel pod nazivom „Uloga uprava u oblikovanju visokog obrazovanja u post-digitalno doba“. Panel je okupio predstavnike akademske zajednice i donositelje odluka s ciljem rasprave o prioritetima uprava visokih učilišta u digitalnom dobu, ulozi institucija u osiguravanju održivosti i otpornosti obrazovanja te strateškom pristupu digitalnoj transformaciji i integraciji umjetne inteligencije u obrazovne procese uz poštivanje etičkih načela i osiguranje kvalitete.

Panelistice i panelisti bili su:

  • Dijana Mandić, ravnateljica Uprave za visoko obrazovanje Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih

  • prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dekanica Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

  • prof. dr. sc. Lado Kranjčević, dekan Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

  • prof. dr. sc. Klaudio Pap, dekan Grafičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu

Panel je moderirala doc. dr. sc. Sandra Kučina Softić.

Dekanica Klačmer Čalopa istaknula je kako je FOI među predvodnicima digitalne transformacije u visokom obrazovanju u Hrvatskoj. Fakultet sustavno razvija digitalnu infrastrukturu, uvodi inovativne obrazovne metode te provodi edukacije nastavnika i zaposlenika. FOI je već implementirao niz digitalnih rješenja poput online sustava za upise, FOI Pay sustava, FOI Forms aplikacija i AI asistenata. U obrazovnom procesu koristi se Moodle LMS platforma koja omogućuje napredno praćenje i personalizaciju nastave. Kroz različite laboratorije i centre, FOI aktivno istražuje i razvija inovativne tehnologije u područjima analitike učenja, ERP sustava, IoT tehnologija, umjetne inteligencije, web tehnologija i poduzetništva.

Panel je zaključen zajedničkom porukom, a to je da digitalna transformacija nije jednokratan projekt, nego trajna promjena načina na koji učimo, poučavamo i vodimo institucije.