Skip to content Skip to navigation

Studenti na Arboninoj radionici saznali kako izraditi digitalnu marketinšku strategiju

Objavljeno: 02.07.2019

FOI-jev Centar za podršku studentima i razvoj karijera je u suradnji s tvrtkom Arbona organizirao radionicu na temu "Kako izraditi digitalnu marketinšku strategiju?", koja je održana u utorak, 2. srpnja 2019. na FOI-ju.

Arbona je jedna od vodećih regionalnih agencija za digitalni marketing, čiji stručnjaci trenutno rade na više od 300 projekata s više od 200 aktivnih klijenata. Arbonine kampanje su aktivne u više od 30 zemalja svijeta.

U okviru ove radionice, marketinški stručnjak Dario Horvat iz Arbone je studentima pokazao kako izraditi digitalnu marketinšku strategiju za bilo koji proizvod/uslugu.

Svi sudionici, studenti svih smjerova završnih godina studija na FOI-ju su potom na vlastitom primjeru prošli kroz faze korisničkog putovanja i različite kanale digitalnog marketinga, kako bi pospješili plasman svog proizvoda/usluge.

Više o radionici:

Interaktivna radionica u kojoj polaznici kreiraju konture strategije za digitalni marketing za svoj specifičan proizvod ili uslugu. Takva se strategija oslanja na pet osnovnih koraka kroz tri faze kroz koje kupac prolazi u svom "korisničkom putovanju". Polaznici će se kroz radionicu upoznati s Google Ads oglašavanjem, Facebook oglašavanjem, Instagram oglašavanjem, Email marketingom, SEO optimizacijom i Content marketingom.
Polaznici će naučiti koje su mogućnosti pojedinih kanala i platformi i koju platformu treba koristiti u kojoj fazi marketinga. Na kraju radionice polaznici će imati razrađenu strategiju digitalnog marketinga.