U Varaždinu će se 24. listopada 2025. održati 10. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2025 s temom „Personalized Marketing in the Age of AI: The Future of Customer Experience“. Jubilarno izdanje konferencije okupit će domaće i međunarodne istraživače, znanstvenike i stručnjake iz područja marketinga, digitalne ekonomije i informacijskih tehnologija kako bi razmijenili najnovija znanstvena i stručna saznanja te raspravili izazove i prilike koje donose digitalna transformacija i umjetna inteligencija.
Program obuhvaća širok spektar tema, među kojima su digitalni marketing, big data marketing, artificial intelligence and marketing, customer relationship management (CRM), digital economy te brojna druga aktualna područja. Radni jezici konferencije su hrvatski i engleski. Prihvaćeni radovi bit će objavljeni u e-Zborniku radova, a odabrani u znanstvenom časopisu CroDiM.
Encyclopaedia Britannica omogućila je hrvatskoj akademskoj i znanstvenoj zajednici probni pristup digitalnoj platformi Britannica Academic Suite koja sadrži visokokvalitetne enciklopedijske sadržaje, uključujući članke, izvore, izvještaje i multimedijske...
Jubilarna 30. Smotra Sveučilišta u Zagrebu održat će se od 13. do 15. studenoga u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma. Riječ je o najvećoj manifestaciji visokog obrazovanja u Hrvatskoj, na kojoj će se i ove godine predstaviti sastavnice Sveučilišta...
Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu danas je održana promocija knjige „Upravljanje usklađenostima“, skupine autora i urednika prof. dr. sc. Zdravka Krakara. Svečana promocija održana je u Vijećnici Fakulteta, uz prisustvo brojnih...