S obzirom na to da je u Hrvatskoj, kao i u svijetu, prepoznat nedostatak educiranih profesora i učitelja za primjenu UI-a, s radionicom su, kao i s predavanjem, naši profesori nastojali prenijeti svoje znanje i iskustvo vrlo zainteresiranim i motiviranim polaznicima radionice i predavanja. Na radionici je sudjelovalo više od četrdesetak polaznika, a stručnjaci FOI-ja su na poziv organizatora otvorili prostor za razumijevanje temeljnih razloga za uvođenje umjetne inteligencije u obrazovanje.
Polaznici su kroz konkretne primjere mogli vidjeti kako se UI već koristi u učionicama i kakav utjecaj može imati na učenje i poučavanje. Analizirani su izazovi s kojima se škole suočavaju pri implementaciji UI tehnologija, uključujući tehničke, pedagoške i društvene aspekte. Poseban naglasak stavljen je na mjesto umjetne inteligencije unutar kurikuluma kao i na strateško planiranje te izradu smjernica primjene umjetne inteligencije u školama. Polaznici su se upoznali s nizom dostupnih alata koje mogu koristiti u nastavi, a radionica je obuhvatila i pitanja etike, privatnosti i odgovornosti u njenom korištenju u školama.
Tema predavanja „Trebamo li učiti matematiku sad kad AI (valjda) zna sve?“ otvorila je vrlo dinamičnu raspravu s mnogo pitanja iz publike te sa zaključkom da škole i fakulteti trebaju biti 'teretane za mozak' koje razvijaju kritičko mišljenje i logično razmišljanje te provode odgoj i obrazovanje temeljen na vrijednostima i etičnoj uporabi umjetne inteligencije, što je posebno važno u kontekstu procjene rezultata koje generira, a koja zahtijeva visoku razinu kognicije.
U četvrtak je održan online dio programa konferencije s više od 800 sudionika, dok je u petak više od 1100 učenika sudjelovalo u učeničkim radionicama, a više od 200 nastavnika u raznim programima, radionicama i predavanjima.