Skip to content Skip to navigation

Nagrade najboljim studentskim projektima

U sklopu kolegija „Internet marketing“ u utorak, 26.06.2012. godine dodijeljene su nagrade najboljim projektima za Sales Portfolio App NTH Grupe.

Studenti diplomskog studija „Ekonomike poduzetništva“ u sklopu kolegija trebali su napraviti e-Marketinški plan za Sales iPad aplikaciju, aplikaciju NTH Grupe namijenjenu tvrtkama koje rade direktnu prodaju svojim kupcima. Aplikacija sadrži pregled svih proizvoda iz portfolia tvrtke, za svaki proizvod se mogu pogledati detaljnije informacije, galerija slika, video, brošure, itd. Pritom je proizvode moguće filtrirati prema mogućnostima, kategorijama i drugim parametrima, moguće je unositi nove proizvode ili maknuti stare kroz jednostavno web sučelje administrativnog dijela aplikacije. Aplikacija se može brendirati prema vizualnom identitetu tvrtke i služi kao idealan prezentacijski alat, te zamjenjuje nepotrebne brošure i nošenje laptopa na sastanke.

Zajedničkim odabirom predstavnika NTH Grupe (Kaminski, Vlaho; Žulj, Matija; Novaković, Nikola i Babić, Andreja) te predmetnih nastavnika (Dobrinić, Damir i Gregurec, Iva), od šesnaest timova (po maksimalno pet studenata u timu) odabrana su tri projekta koja su najbolje zadovoljila potrebe NTH Grupe kako s teorijske tako i s praktične strane. Treće mjesto osvojila je grupa „Elite“ (Gregurić, Maja; Hering, Matko; Jerković, Josipa), drugo mjesto osvojila je grupa „Ekipa“ u sastavu Pokos, Saša; Radivojević, Sonja; Škorić, Dina; Šoš, Ida i Vukotić, Iva. Nagrađena tri tima dobila su priznanja za sudjelovanje u izradi e-marketinškog plana, dok je prvi tim: „Five Stars“ u sastavu: Božić, Vlatka; Katalenić, Svjetlana; Kitner, Kristijan; Medved, Nataša i Županić, Andreja zasluženo dobio i novčanu nagradu u iznosu od 2.000 kuna za projekt pod nazivom „SC App: Think different, pick smart!“. Prema riječima Andreje Babić (PR&Marketing Managera NTH Grupe) nagrađeni projekt ponudio je najkompletniji koncept, te su svojim istraživanjem tržišta, konkurencije, resursa i ponuđenim strategijama marketinga doprinijeli razvoju projekta „Sales Portfolio App E-Marketing plan“.

Ovo je samo prvi u nizu ovakvih projekata na marketinškim kolegijima koji će se nastaviti i u budućnosti uz podršku Fakulteta.