Skip to content Skip to navigation

Novosti

Održana međunarodna konferencija o otvorenim podacima u okviru OBZOR2020 TODO projekta

U razdoblju od 28. studenog do 2. prosinca 2022. godine, u sklopu OBZOR2020 projekta TODO (Twinning Open Data Operational), na kojem je i Fakultet organizacije i informatike jedan od partnera, održana je međunarodna konferencija o otvorenim podacima (International Conference on Open Data) pod nazivom Open Data Challenges and Opportunities in Times of Crisis and Growth.

KICK-OFF I KOORDINACIJSKI SASTANAK U SKLOPU ERASMUS+ PROJEKTA iLED

U sklopu međunarodnog Erasmus+ projekta pod nazivom Innovating Learning Design in Higher Education (Inoviranje dizajna učenja u visokom obrazovanju) - iLed i vodstvom prof. dr. sc. Blaženke Divjak, Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu u četvrtak, 8. prosinca, i petak, 9. prosinca 2022. godine, ugostit će projektne partnere na prvom radnom projektnom sastanku. Prvi dan održat će se kick-off sastanak projekta, dok će drugi dan partneri sudjelovati na prvom koordinacijskom sastanku.

FOI je postao znanstveni partner deep-tech venture buildera 'Nuqleus' – naprednog startup inkubatora

Deep-tech venture builder pod nazivom 'NUQLEUS', napredni startup inkubator, kojeg su pokrenuli Inovacijski centar Nikola Tesla (ICENT) i Fakultet elektrotehnike i računarstva (FER) Sveučilišta u Zagrebu jučer je predstavljen u Zagrebu, a znanstveni partner projekta je Fakultet organizacije i informatike (FOI) Sveučilišta u Zagrebu. Nuqleus predstavlja unaprjeđenje postojećeg 'SPOCK' startup inkubatora pružajući potporu u komercijalizaciji rezultata znanstvenih istraživanja kroz pomno osmišljen program temeljen na višegodišnjem iskustvu rada s deep-tech startupima, pod vodstvom Matije Srbića (FER).

Tim FOI-ja na čelu s prof. dr. sc. Blaženkom Divjak u Berlinu predstavio inovativni koncept i alat za dizajn učenja 'BDP'

Tim Fakulteta organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu (FOI) pod voditeljstvom prof. dr. sc. Blaženke Divjak razvio je inovativan koncept i alat za dizajn učenja BDP – 'Balanced Design Planning', kojeg je predstavio u srijedu, 23. studenog 2022. u Berlinu na globalnoj međusektorskoj konferenciji i izložbi o digitalnom učenju i obuci OEB. Alat je predstavljen na interaktivnoj radionici pod nazivom 'Applying and Translating Learning Design and Analytics Approaches in your institution', koju su uz profesoricu Divjak, održali i prodekan za znanost, projekte i međunarodnu suradnju FOI-ja izv. prof. dr. sc. Igor Balaban i voditelj Centra za razvoj programskih proizvoda FOI-ja Darko Grabar, a koji su, uz voditeljicu Centra za međunarodne projekte FOI-ja Petru Vondra, sudjelovali u razvoju koncepta i alata.

Drugi dan konferencije CECIIS u znaku znanstvenih sekcija i projektnih aktivnosti

Drugi dan međunarodne znanstvene konferencije CECIIS 2022 je osim prezentacija znanstveno istraživačkih radova domaćih i inozemnih znanstvenika, protekao i u znaku projektnih aktivnosti.

U Dubrovniku svečano otvorena CECIIS 2022 konferencija

Nakon 32 godine održavanja u Varaždinu, 33. Međunarodna znanstvena konferencija Central European Conference on Information and Intelligent Systems - CECIIS 2022 je danas, 21. rujna 2022., svečano otvorena u prostorima Sveučilišta u Dubrovniku, i to prvi put u gradu Dubrovniku.

Stručni skup za ravnatelje i ravnateljice “Ljetna škola digitalne zrelosti”

U tijeku je provedba drugog stručnog skupa za ravnatelje i ravnateljice pod nazivom “Ljetna škola digitalne zrelosti”, koji se održava u Splitu u sklopu druge faze programa “e-Škole: Razvoj sustava digitalno zrelih škola (II. faza)”. Na radionici prisustvuju i prof. dr. sc. Nina Begičević Ređep, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa i izv. prof. dr. sc. Igor Balaban s Fakulteta organizacije i informatike održavajući radionice vezane uz koncept digitalne zrelosti škola.

Uspješno završen projekt Edu4Games na konferenciji "Game over"

U Zagrebu je u ponedjeljak 21.3.2022. godine održana završna konferencija projekta Edu4Games na kojem je FOI sudjelovao kao projektni partner.