Radionicu je vodio Senior Account Manager i član Uprave tvrtke Arbona Dario Horvat, a studenti su u timovima radili na svojim Google Ads kampanjama, grupama oglasa i oglasima za Google tražilicu te Google Display mrežu. Radionice su održane u tri termina, a tijekom posljednjeg su timovi prikazali rezultate svojih radova. Najboljim timom proglašen onaj koji su činili studentica Anamarija Šešek i studenti Marko Štefanić te Marin Puškadija, za što su i prigodno nagrađeni. Čestitamo!
Studenti su kroz ovu aktivnost stekli dodatna znanja i vještine iz područja digitalnog marketinga, koje će moći vješto primijeniti u svom daljnjem radu na Fakultetu i kasnije u svom profesionalnom radu. Radom u ovakvim malim timovima, studenti su mogli maksimalno izraziti svoju kreativnost i inovativnost, a uz pomoć mentora rješavali su konkretne problemske zadatke na koje su dobili direktnu povratnu informaciju (feedback).
Bila je to posljednja aktivnost studenata organizirana u okviru spomenutog trogodišnjeg projekta pod vodstvom doc. dr. sc. Katarine Pažur Aničić, koji je sufinanciran iz Europske unije – Europskog socijalnog fonda. Zahvaljujemo svim studentima i tvrtki Arbona na sudjelovanju!